historier om at skabe værdi i arbejdet med mennesker
Vi samler på gode historier om hvordan vores kunder skaber målbar værdi med vores løsninger. Den bedste effekt får man ved at tilpasse metoden til forretningen og derfor er ingen historie ens.
Vi håber at du kan blive inspireret af historierne og kan se mulighederne for din egen forretning. Vi tager altid gerne en dialog om hvordan du kan forbedre rekrutteringen eller udvikling af mennesker i din forretning.
Mangler din historie? Har du skabt flotte resultater med Masters løsninger, så vil vi rigtig gerne høre din historie. Tag fat i Mia eller din Master-kontakt, så vi kan inspirere flere med gode historier og resultater.
case BDO
BDO skaber stor værdi ved at droppe MUS
En ting er hvad du kan fagligt og hvad du præsterer, men ligeså relevant er det, hvem du er som person og hvad du motiveres af.
I BDO droppede man for 5 år siden MUS og nytænkte hele konceptet. Værdien af dette viser sig nu tydeligt på bl.a. medarbejdernes arbejdsglæde og kundetilfredsheden.
I løbet af de sidste 3 år har forsikringsselskabet Alm. Brand gennemført en kundeservicestrategi "Kunden Først" med fokus på det de kalder sublim kundeservice. I den forbindelse har de lavet et træningsforløb, hvor de bruger en række forskellige værktøjer – et af dem er typologien EASI.
Vi skal rekruttere 25 unge ledelsestalenter til en tænketank. Vi vil ikke kigge på karakterer da de er så unge at de endnu ikke har lange CV’er. De skal have det rette mindset og potentialet til at blive gode ledere.
Torbjørn giver SparNords afdelinger ny energi med EASI
Når der er brug for at styrke kommunikationen, udvikle samarbejdet eller skabe mere fokus på salget i en bankafdeling i SparNord, så ringer man til Torbjørn fra HR. Han tester de relevante medarbejdere i EASI og tager ud i afdelingen og holder en EASI-workshop med forskellige øvelser.
BRIGHT har reduceret tidsforbruget i arbejdet med rekruttering hos If forsikring med 30 procent – ganske enkelt ved at lade BRIGHT udpege de mest optimale kandidater.