{{office.HeaderText}}

{{office.Address}}

{{office.TeleponeNumber}}

{{office.MobileNumber}}

{{office.Email}}

BRIGHT gør service målbart

Testen tager udgangspunkt i selve serviceoplevelsen, hvilket gør det muligt at måle, hvorvidt en medarbejder er serviceorienteret.

Hvor serviceorienteret en kandidat er, er vigtig viden for alle virksomheder, der på den ene eller anden måde har servicemedarbejdere ansat. Fra butikspersonale, kunderådgivere, rengøringsfolk, mekanikere, flypersonale til receptionister og vagtpersonale – kort sagt; faggrupper, der som en vigtig del af arbejdet yder service over for en kunde eller kollega.

BRIGHT måler på serviceattitude og er udviklet til screening. Testen tager udgangspunkt i selve serviceoplevelsen, hvilket gør det muligt at måle, hvorvidt en medarbejder er serviceorienteret. Mange virksomheder oplever hurtig effekt og værdi, fordi testen er operationel og enkel at anvende.

De virksomheder, der allerede anvender BRIGHT, har typisk service og den gode kundeoplevelse som en del af deres strategi. De fleste bruger BRIGHT i rekrutteringen for at selektere de rigtige serviceprofiler, men BRIGHT benyttes også i stor udstrækning forhold til udvikling af eksisterende medarbejdere.

BRIGHT var en kærkommen mulighed for Securitas A/S

Securitas A/S er en af verdens førende leverandører af tryghed og sikkerhed. Securitas A/S har, sammen med andre virksomheder, været med til at udvikle BRIGHT i samarbejde med Master Danmark.

For Securitas A/S handler god service først og fremmest om, at den enkelte vagt passer perfekt sammen med den pågældende kunde, som vagten arbejder for. Det stiller store krav til omstilling- og dermed serviceparathed.

”I dag stiller vi krav til vores vagtpersonale om både at udføre servicearbejdet og optimere serviceoplevelsen. Derfor var tilbuddet om at medvirke til udviklingen af BRIGHT en kærkommen mulighed for at kunne dokumentere, at vi har ansat den rigtige serviceprofil og dermed kan yde den optimale service for kunden,” fortæller HR-chef Laila Madsen.

I Securitas kan de nu italesætte og måle specifikke serviceparametre sammen med kunden. Kundens ønsker og kriterier tages med i vurderingen, så den ideelle serviceprofil findes.

Securitas A/S har oplevet et løft både i kunde- og medarbejdertilfredshed og bruger fortsat BRIGHT i rekruttering og medarbejderudvikling.

Category: Rekruttering
Tags: Service, BRIGHT

Dato: 23.01.2018